Lego najpotężniejszą marką 2017

Brand Finance opublikował swoje coroczne rankingi, wśród nich taki, który nas – fanów Lego – interesuje najbardziej, czyli Global 500, w którym Lego odzyskał pozycję najpotężniejszej marki na świecie. Ranking ten opiera się na wielu czynnikach, takich jak “znajomość, lojalność marki, jej promocja, marketing, inwestycje, satysfakcja pracowników oraz reputacja korporacji”.

Swoją pozycję Lego buduje od lat dzięki pracy Jørgena Viga Knudstorpa, który przejął firmę w momencie jej największych problemów kilka lat temu. Dzięki filmowi The Lego Movie Lego wspoczyło na pierwszą pozycję w rankingu w 2015 roku. W tym ten wyczyn powtarza dzięki nadchodzącemu filmowi The Lego Batman Movie, który ma szansę stać się hitem.

 

Cały raport: http://brandfinance.com/images/upload/global_500_2017_website.pdf

Podziel się notką:

wesyr

Dodaj komentarz